hit counter

Adriatix Banner Printer

 

 

Adriatix Banner Printer

Što je to Banner printer?  Meni to ne treba. Jeste li sigurni.

Evo dva neoboriva scenarija.  Recimo bavite se organizacijom koncerata ili nekih drugih priredbi.  Sve ste lijepo dogovorili odradili i odštampati toliko plakata da bi mogli oblijepiti pola grada plakatima, kad ono koncert se otkazuje. Neka viša sila. I što ćete sad sa tim plakatima?

Ili možda bavite se prodajom vozila ili imate neku šoping akciju. I opet naručili hrpu plakata sa prikladnim datumom ili cijenom. A ono netko u nabavi zeznuo se u tečaju ili kasni isporuka udarnog proizvoda  sa plakata. I što sad sa tim plakatima? Baciti ili ih preraditi. E upravo za to vam može poslužit Adriatix Banner  Printer.

Ne moramo vas podsjećati  koliko je danas bitna dobra vizualna komunikacija. Pola obavljenog posla leži u uočljivoj i osmišljenoj poruci. Znači ukoliko ste bolji i brži od konkurenata, veće su vam šanse za uspjeh. I sad, ponavlja se staro pitanje : Kako ? Kako privući pozornost na vlastitu ponudu a da isto to ne radi i moj susjed.

1.Recimo bavite se nekretninama. Imate desetak tipiziranih panoa kojima ste zakitili vaše klijente. Međutim nitko se ne javlja. Zašto? Zato jer se mjesecima na vašim porukama ništa nije promijenilo.

2.Vlasnik ste ljekarne i stalno vas salijeću nekakvi  akviziteri sa razno raznim promocijama, plakatima i dnevnim događanjima.  Sa  ekološkim ili dijetnim pripravcima. I sve to treba stalno mijenjati i obavještavati stranke u prolazu. Kako taj muving što bolje preseliti na prolaznike ili ulicu.

3.Ili možda imate malu turističku agenciju, brodarsku tvrtku koja se bavi organiziranjem turističkih aranžmana,  jednodnevnim izletima. Recimo po Kornatima. Ali stranke morate skupljati kao rakove po plaži. Zašto? Zato jer konkurencija svaki dan ima nešto novo u ponudi i zna to vidljivo isticati.

4. Možda imate tvrtku za prodaju i montažu guma, pranje vozila i stalno smišljate nekakve nove akcije. Dnevna ponuda  se može vidjeti na panou što je ispisujete kredom. Što napraviti? Zamijenite kredu digitalnim tiskom.

5. Isto tako lako moguće da  stranke želite privući u vaš restoran ili kiosk sa brzom hranom. Te svaki dan imate nešto novo. Dnevni meni pišete flomasterom na prikladnom panou. A prolaznici više to ni ne gledaju. Kako im privući pažnju? Jednostavno tako da  flomaster zamijenite  inkjet otiskom. Ali svaki dan u drugoj boji. Jer i u jednom ili drugom slučaju niste se maknuli puno dalje od školske table.

6. Jedan ste od onih poduzetnih  poljoprivrednika što u sklopu svog OPG-a uz neku prometnicu nudite vlastite proizvode.  Jagode, rajčica, paprika  sir itd. itd. I što mislite tko će imati veći promet. Onaj što godinama nije promijenio pano ili onaj što na dnevnoj bazi oglašava promjene. Lijepi na pano novu sliku istog proizvoda od jučer ili dnevno ažurira cijene i nudi rabate u %

7. Za neko čudo uspjelo vam se je uvaliti u neku političku stranku, braniteljsku udrugu, sindikat ili otvoreno društvo. Te planirate manifestaciju. I vama bez dobrog i raznolikog vizualnog komuniciranja nema uspjeha. Ili možda planirate napakostiti suparničkoj strani. Nema boljeg rješenja od dobrog bannera što se ni ne vidi da je dodatak.  Grafiti i slične gluposti više govore o vama nego o suparničkoj strani.

8. Na nekom sajmu imate nekakav štand sa razno raznim artiklima. I muče vas ne prodane zalihe. Što napraviti?  Opet jednostavno za svaku takvu priliku otisnite viseće trakice koje će skretati pozornost baš na taj artikl.  I smetati u protoku ljudi  tako da se prolaznici što dulje moraju zadržavati na vašem štandu.

Naravno reći ćete Pa sve je to dobro poznato. Ne bavi se  bez razloga izradom prikladnih napisa panoa plakata ili banera pola  grfičke industrije. Međutim ima tu jedna kvaka. Koliko to košta? Koliko rada i vremena i opreme stoji iza toga.  Isto kao i kod Web dizajna netko to mora odraditi za vas. I to vam nitko ne radi na dnevnoj bazi. Ukoliko to ne znate ili ne možete odraditi sami,  morate nekoga angažirati. Em što to morate  platiti em morate nekoga moliti da vam to odradi na brzinu. Ne za sutra već to mora jučer biti gotovo. I na kraju pošto vam je ovaj oblik vizualne komunikacije ili financijski ili organizaciono neprihvatljiv,  onda ispadne da je dobra stara kreda ili flomaster ili školska ploča još uvijek najbrži i najbolji način  komunikacije sa strankama i komitentima na dnevnoj bazi.

Ali ipak željeli bi to promijeniti. Samo ne znate kako. Raspitate li se malo ili pogledate li što li to koristi vaš susjed grafičar ubrzo vam se raspline svaka želja ili pomisao u tom smislu. Reći će vam on da  ispod cca 20 000 kn, pa na dalje slobodno možete zaboraviti bilo kakvo ozbiljno  vizualno komuniciranje na otvorenom. A vama ne treba ništa drugo do li zamjena za onu otrcanu školsku ploču i školsku kredu. Znači treba vam nešto jednostavno i jeftino. Nešto za poruke za jednokratnu upotrebu. Nešto za nekakvu najobičniju tekstualnu poruka. Ili za istaknuti nove aktualne cijene. Recimo za poruke Tipa: Rasprodaja Akcija 50% do 31.11  Izlet na Kornate 18.8 u 8 h. Besplatni pregled dermatologa  u petak 3 5. od 12 – 14h . Najpovoljnije Sava 16¨* 255 zimske gume. Sutra Vinski gulaš samo 20 kn. itd itd.

I sad ukoliko biste do prije neki dan pitali  Adriatix: Jeli stvarno nužno za te potrebe kupovati uređaje od 20 000 kn  >? . Do nedavno odgovore je bio potvrdan. Zašto? Zato jer recimo da uzmimo za primjer da ste vlasnik nekog narodnjačkog kluba i svake subote ili neki drugi dan tjedno imate nekog novog zabavljača na repertoaru. Onda je uobičajeno da taj zabavljač ima vlastite plakate za potrebe svoje turneje, na koje vi dodajete ili doštampavate samo termin i datum nastupa. I kako je u pitanju najviše desetak takvih plakata ili obavijesti, nikome se ne isplati natezati sa takvim malim serijama. Nitko neće pokrenuti onu makinu od  20 K  kn. za desetak kuna zarade. Pa obično sve ispadne na tome da netko sa lijepim rukopisom dopisuje flomasterom te termine. Istina dalo bi se tu nešto napraviti na nekom Epson ili Canon inkjet printeru. Ali kad bi  kojim slučajem ovakav plakat završio vani na kiši, sutradan bi izgledao gore nego neki klaun što su ga zalili škafom vode.  Znači bitan zahtjev je da otisak bude vodo postojan. Nije onaj vaš susjed bez razloga platio  preko 20 000 kn za svoju makinu. A koliko problema zbog  tog vodo postojanog otiska sa svojim makinom ima on na dnevnoj bazi i koliko ga košta održavanje takvog stroja, najbolje osjetite na vlastitoj koži svaki puta kad mu se obratite za uslugu. I onda se opet vračamo na staru provjerenu kredu i školsku tablu ili flomaster.

I je li stvarno da nemate nekakvo bolje i jeftinije rješenje? Pa Adriatix ne bi bio Adriatix da uvjek nema nekog asa u rukavu. Upravo tako od nedavno imao u ponudi super povoljno, specijalno za takve zahtjeve, odnosno  potrebe banner štampe i doštampavanja,  Adriatix Banner printere.  Dakle ne mislimo  konkurirati nekom uređaju što košta preko onih 20 K kn. Ali imamo uređaj koji može štampati direktno na širokom izboru raznoraznih papira ili podloga. I postiže se 100% vodo postojan otisak. Uređaj je jednostavan za rukovanje. Jednostavan za održavanje.  Malih je dimenzija. I otisak po kvadratu ne košta ništa više nego li otisak na nekom 20 K ili skupljem uređaju. Znači Plug & Play solucija. A košta  svega 1000 kn + PDV.  Pazite da ne bude zabune, jer će se sigurno javiti i takvi, ovdje ne prodajemo uređaj od 20 K za 1 K kn. Već uređaj koji je primarno orijentiran tekstualnim porukama ili jednobojnoj grafici. I gdje se te tekstualne poruke ili grafika slažetu na panel ploču po principu  Gutembergovog sloga ili kao zamjena i ispravak za pogrešnu poruku.  Znači  još jednom da naglasimo : Otisak je vodo postojan i proizvoljne je dužine. Isto kao i kod onog  stroja od 20 K kn.  A zauzima prostor veličine  malo veće kutije za cipele. Možete ga nositi sa sobom po turnejama i na licu mjesta odraditi posao. Dok onaj od 20 K kn. traži zamalo cijeli jedan apartman da bi odradio istu stvar. I gotovo. To je to.

Sve one koji bi željeli za 1 K kn dobiti nešto što nominalno ima cijenu od 20 K kn savjetujemo da se okušaju u najbližoj kladionici. A onima iz kladionice savjetujemo da  za tih 1K kn što su danas pobrali od gore spomenutih pametnjakovića, da za te iste novce uzmu Adriarix Banner printer.  Te da na dnevnoj bazi objavljuju razno razne događaje i prognoze . Sigurno će im se tih 1K kn debelo isplatiti. Jer gore spomenutih pametnjakovića ima svuda u neograničenim količinama. Samo im treba postaviti dobar banner za lijepak

 OK. Može par pod pitanja? Može 

  1. Što mi je je sve potrebno da bi zamijenio tu školsku ploč? Jednostavno  prvo nabavite Adriatix Banner printer. Zatim u nekom šoping centru ili kemoboji kupite rolu bijele ili obojene najjednostavnije  tapete u roli. Kupite ljepilo za tapete. Uzmete flomaster i na roli označite kružno 210 mm. Nazubljenim kuhinjskim nožem ili još bolje  električnom fleksericom izrežete kružno tu rolu papira. U printer stavite kazetu sa željenom bojom. Instalirate softver sučelje i draivere iz ovog paketa. Podesite postavke prema uputi. Izrežete tapetu ili prikladnu foliju u željenoj dužini. I otisnete vaš prvi banner. Kasnije tapetu namažete ljepilom za tapete i zalijepite na vašu oglasnu ploču. Ukoliko je ploča veća, lijepite red po red kao što se i inače lijepe tapete. Pošto je ova  Adiatix Acryl Inkjet boja vodo otporna, ljepilo za razliku od drugih sličnih inkjetova neće razmazati otisak. I to je to.

  2. Koji je format papira pogodan za ovaj vaš Adriatix Banner printer? Standardno 210 mm. Dužina nije ograničena

  3.  Koje medije može koristiti ovaj uređaj? Sve medije koje komercijalno možete na tržištu pronaći. Prvenstveno tražite Eko solventne medije ali možete koristiti i druge  PVC medije ukoliko dodatno  impregnirate podlogu  Adriatix UnderCoat Speryem iz doze. Ali to nije neki problem.

  4. Koja je boja otiska? Otisak je primarno jednobojan i po zahtjevu korisnika možemo izraditi bilo koju ciljanu boju. Jednostavnom zamjenom kazete mijenjate željenu boju otiska. Ukoliko imate neki bolji grafički softver lako možete napraviti  RGB separaciju. Tad uz malo vježbe u tri prolaza dobijete  pun kolor otisak.

  5.  Koliko je brz ovaj vaš Adriatix Banner printer?  Uz istu kvalitetu otiska, jednak format otiska, jednako je brz kao i onaj profesionalan ploter od 20K kn. Možda je čak i brži jer nema toliku veliku inercionu masu glave za štampanje. Osjetno je brži od nekog najbližeg komercijalnog Epsona što košta  3-5 K kn i koji ima 4 puta maje tinte u tankovima.

  6. Kolika je autonomija odnosno količina otisaka? Naravno sve to ovisi o pokrivenosti. Ali uz standard 5% cca to je do 1000 otisaka. Odnosno proporcionalno pokrivenosti otiska.

  7. Koji bi bio najsličniji poznati ploter odgovarao ovom vašem uredaju? I kakva je usporedba po cijeni otiska.  Najbliži ploter koji bi odradio za usporedbu za isti posao bi bio  HP DesignJet 500.  A cijena kolor otiska je  1:2 u korist Adriatix Banner printera.  Pored toga HP DesignJet 500 nema pigmentiranu i vodo postojanu  tintu

  8. I koju tintu koristi  taj vaš Adriatix Banner printer. I koliko koštaju  RGB ili neka druga boja po potrebi?  Uređaj koristi Adriatix Acryl tintu. Jedna kazeta za 1000 otisaka košta 200 kn + PDV.

  9. I konačno na kojem modelu je napravljen  ovaj vaš printer? Nebitno.  Zašto ? Jer  u ponudi nemamo parcijalnih rješenja. Uzmi ili ostavi. Za razvoj ove platforme bilo nam je potrebno par godina da bi uskladili sve nužne parametre. I zbog toga ne funkcioniraju želje tipa: Ja imam isti takav printer ili mogu nabaviti isti takav printer, možete mi prodati samo vašu adekvatnu tintu u rinfuziji ili adekvatnu softversku podršku. Isto tako ova platforma se mijenja ovisno o postojećim zalihama. Bitna je funkcija i pouzdanost. Bitno je da budu ispunjeni zahtjevi. Kao što su :
    Prodajna Cijena == 1000 kn + PDV. Vodo postojan otisak. Prikladno softversko sučelje koje omogućava  beskonačan otisaka.  Profesionalan kapacitet spremnika sa tintom. I da je cijena tinte  barem 50% jeftinija  od najsličnijeg i najbližeg uređaja za iste potrebe. Trenutno na lageru imao samo 10 -20 adekvatnih uređaje. I nakon toga nema više.

  10. I zašto bi ja morao uzeti baš taj vaš Adriatix Banner printer a ne neki drugi novi trenutno aktualan model? Zato jer ispod 1000 kn tako nešto danas ne postoji. Recimo evo par primjera za argumentaciju. HP inkjetovi u tom cjenovnoj klasi ne mogu štampati na traci papira dužoj od  300 mm. Canon inkjetovi ne mogu štampati na dužoj traci od 600 mm.  Istina neki Epsoni mogu štampati na trakama od 1500 mm što je vrlo zanimljivo. Međutim kako imaju kapacitet spremnika od  3- 5 ml  pa do 10 ml po boji onda nećete otisnuti ni 50% banera a nestat će jedne boje. Printer neće stati i čekati zamjenu kazete, već će izbaciti cijeli banner van. I sve morate ponoviti iz početka. Da bi vam u međuvremenu nestala neka druga boja. I printer će ponovo prekinuti štampu. A zašto je tome tako? Zato da vas prisile da kod nih kupite pro klasu uređaja od  cca 5000 – 20000 kn.  A tamo za te novce ne  bi dobili vodo postojan otisak bez specijalnih papira ili folija. A kapacitet spremnika nije bitno veći. Znači opet ste u stupici koju doznate tek kad potrošite tih  5000 kn.  I ni u ludilu nema šanse da bi vi to zamalo besplatno štampali na nekakvim rolama tapeta i lijepili to na panelu  najobičnijim ljepilom za tapete.

 

Zaključak:

Požurite količine su ograničene

 

Adriatic Inženjering, Ozaljska 134/I, 1000 0 Zagreb, Croatia
4: 00385 1 363 16 53, 368 0512, 368 0513, 368 0514

Mobil: 098/911- 0640

E mail:

Ukoliko ste pronašli neku informaciju ili koristan savjet, koristeći ili preporučujući drugima naše tinte, tonere i usluge, osiguravate sebi daljnju neovisnost ovog izvora.